Menu

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788380889910 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Wojciech Grzegorczyk|Kamila Szymańska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2018 

Opis

W publikacji przedstawiono dwanaście studiów przypadków, opisujących działania wybranych przedsiębiorstw z rozmaitych branż w ramach ich marketingowej strategii internacjonalizacji. Autorzy omówili problemy strategii marketing-mix na rynkach zagranicznych, tj. Doboru instrumentów marketingowych, ich wzajemnych relacji i roli orientacji internacjonalizacyjnej w strategii marketingowej. Ze względu na różnorodność przedsiębiorstw poddanych badaniom uwzględniono także specyfikę marketingu niewiele znaczących i przeciętnych firm na rynkach zagranicznych.
Książka jest adresowana typowo do menedżerów przedsiębiorstw oraz studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania. Dzięki niej można poszerzyć wiedzę na temat wykonywanych przez polskie marki strategii internacjonalizacji i marketingu na rynkach zagranicznych.
Studium przypadku (case study) jest jedną z metod badań jakościowych, nad wyraz {pomocn|przydatn)ą przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, np. Organizacji, procesu zarządzania, jego elementów lub otoczenia organizacji, w celu sformułowania wniosków o przyczynach i rezultatach jego przebiegu. Stosuje się ją na uczelniach wyższych jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

Podtytuł: Studia przypadków
ISBN: 9788380889910
Kod paskowy: 9788380889910
Autorzy: Grzegorczyk Wojciech, Szymańska Kamila
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 23368
Liczba stron: 180
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 16.9x24.3
Głębokość (mm): 8
Waga: 0.305
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.