Menu

Świat według prezesów

Cechy produktu

  • ISBN 9788301206772 
  • Wydawnictwo PWN 

Opis

\"Bloom i Rhodes (…) oferują spojrzenie na znane problemy pod nowym kątem - popularności szefów pokaźnych firm. (…) Książka demonstruje związki między zjawiskami i osobami, które na pozór nie posiadają ze sobą niemało wspólnego: pomiędzy Donaldem Trumpem i Stevem Jobsem, między popularnością prezesów i mafiosów, między sukcesami politycznych demagogów i kultem indywidualizmu. Zaletą Świata według prezesów jest także to, iż jest ciekawą lekturą dla osób, które na ogół nie interesują się ekonomiczną i polityczną krytyką neoliberalizmu. Między innymi dlatego, iż punktem wyjścia są tytułowi prezesi, celebryci naszych czasów, ludzie znani z telewizji i internetu. W książce nie brak również odniesień do kultury popularnej, które na pewno ubarwiają demonstrujene w niej tezy. Jednocześnie autorom udaje się przez cały czas utrzymać poziom analizy na wysokim poziomie. Umiejętnie łączą oni łatwość w odbiorze z pogłębioną refleksją na temat współczesnych społeczeństw.\"
dr Tomasz S. Markiewka, Uniwersytet Mikołaja Kopernika
\"Ta książka jest prowokacją wymierzoną w fundamentalizm kierowniczy. Jest wezwaniem do oporu. To nie tylko apel o ograniczenie fanatyzmu korporacyjnego do sfery biznesu i rynku, lecz także próba uderzenia w same podstawy ogólnoświatowego podziwu nad postacią prezesa i wszystkim, co ona symbolizuje. (…) książka jest ostrzeżeniem przed tym, że społeczeństwo prezesów zagraża stworzeniu demokratycznej, jednostajniej oraz sprawiedliwej teraźniejszości i przyszłości. To także wezwanie do krytycznego przemyślenia, jak wyjątkowo wartości prezesowskie kolonizują nie tylko nasz świat, ale też nas samych.\"
Z posłowia

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.