Menu

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 8320816025 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor ADAM NOWICKI 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2005 

Opis

W książce Autorzy w atrakcyjny sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności i bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. Przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania używane w procesie modelowania, a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań funkcjonalnych, tzn. Możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane komplety oprogramowania używane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu \"Marketing Intelligence\".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.