Menu

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 8320816025 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor ADAM NOWICKI 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2005 

Opis

W książce Autorzy w atrakcyjny sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności i bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj.

przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania użytkowane w procesie modelowania, a także budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego, przykłady rozwiązań funkcjonalnych, tzn.

możliwości zastosowania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane zestawy oprogramowania użytkowane w obsłudze SIM i podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.