W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności i bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. Przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania użytkowane w procesie modelowania i budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań użytecznych, tzn. Możliwości użycia komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM i podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".
Podtytuł: Modelowanie
ISBN: 8320816025
Kod paskowy: 9788320816020
Redakcja: Nowicki Adam
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: WARSZAWA
liczba stron: 256
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.36
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny produktywności i bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. Przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania użytkowane w procesie modelowania i budowę modelu SIM wg podejść strukturalnego i obiektywnego,
przykłady rozwiązań użytecznych, tzn. Możliwości użycia komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM i podstawowe rozwiązania z zakresu "Marketing Intelligence".
Podtytuł: Modelowanie
ISBN: 8320816025
Kod paskowy: 9788320816020
Redakcja: Nowicki Adam
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 20234
Miejscowość: WARSZAWA
liczba stron: 256
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.36
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka