Menu

Technologie mobilne w marketingu [PRZEDSPRZEDAŻ] (opr. twarda)

Cechy produktu

  • ISBN 9788326432125 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Sznajder Andrzej 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2014 

Opis

W ostatnich latach nastąpiły ważne zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw. Coraz pokaźniejsze znaczenie ma korzystanie z sprzętów mobilnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, tablety i e-czytniki. W książce przedstawiono wpływ nowych technologii informacyjnych, szczególnie rozwoju technice przenośnych, na funkcjonowanie przedsiębiorstw, najczęściej na powiększenie możliwości działań marketingowych i kształtowanie preferencji zakupowych kupujących.

Autor szczegółowo omawia:
- trendy techniczne, ekonomiczne i społeczno-kulturowe, które wpływają na rozwój technice przenośnych i ich wykorzystanie w marketingu,
- istotę marketingu z wykorzystaniem urządzeń mobilnych i najważniejsze narzędzia marketingu przenośnego,
- możliwości zastosowania mobilnych technice informacyjnych w odniesieniu do poszczególnych składników marketingu w konwencjonalnej jego koncepcji, czyli kształtowania produktu, ceny, dystrybucji i promocji,
- możliwości wykorzystania informacyjnych technice mobilnych w wybranych branżach.

ISBN: 9788326432125
Kod paskowy: 9788326432125
Autorzy: Sznajder Andrzej
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 42282
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 232
Oprawa: Twarda
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.5x24.5cm
Głębokość (mm): 17
Waga: 0.555
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.