Menu

Tendencje innowacyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788360653098 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Instytut Wiedzy i Innowacji 
  • Ilość stron 410 
  • Rok wydania 2008 

Opis

Książka jest zbiorem 26 prac autorów związanych z różnorodnymi ośrodkami akademickimi w Polsce. Składa się z trzech części.
1. W części pierwszej autorzy skupili się rozważaniach dotyczących postępowości. Zdecydowana większość tekstów kładzie nacisk na kondycję innowacyjną polskiej gospodarki. Innym tematyką przewodnim prezentowanych w części pierwszej tekstów są rozważania na temat czynników decydujących o poziomie progresywności w makroskali.
2. W części drugiej wolumenu następuje przejście z poziomu makro na poziom mikro. Autorzy zaprezentowanych w tym miejscu prac skupiają się na teoretycznych i empirycznych kwestiach związanych z innowacyjnością przedsiębiorstw, zwracając
uwagę na czynniki determinujące progresywność i na bariery, z którymi muszą
borykać się progresywne przedsiębiorstwa.
3. Część trzecia to z kolei prezentacja nowoczesności regionów oraz przykładów innowacyjnych przedsiębiorstw. W części tej zawarto również rozważania nad innowacyjnymi działaniami i produktami, jak i barierami, które mogą wpłynąć na poziom nowoczesności firm, a także całej gospodarki.

innowacyjność staje się zjawiskiem coraz bardziej istotnym, wyjątkowo w dobie powstawiania gospodarek i społeczeństw opartych na wiedzy. Książka wskazuje na przewagę krajów opierających rozwój przedsiębiorczości na wzroście poziomu progresywności, który stał się unikalną miarą progresywnego rozwoju gospodarczego i nowym sposobem konkurowania na rynku globalnym.
Warto podkreślić, że innowacje nie powstają samoistnie, lecz są rezultatem działań podejmowanych poprzez podmioty gospodarcze. Autorzy niniejszego tomu prowadzą rozważania na temat czynników decydujących o poziomie innowacyjności w makroskali i kondycji polskiej gospodarki pod względem innowacyjności. Zwracają też uwagę na skalę mikroekonomiczną i analizują czynniki determinujące innowacyjność firm i bariery, z którymi borykają się progresywne przedsiębiorstwa.
Książka przedstawia i systematyzuje wiedzę teoretyczną z zakresu innowacji i weryfikuje teorie w oparciu o badania empiryczne. Tom ten stanowi więc atrakcyjną i inspirującą pozycję dla wszystkich zainteresowanych problematyką innowacji.

ISBN: 9788360653098
Kod paskowy: 9788360653098
Redakcja: Okoń-Horodyńska Ewa, Zachorowska-Mazurkiewicz Anna
Rok wydania: 2008
Kod wydawcy: 32242
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 410
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.5x22.4
Głębokość (mm): 19
Waga: 0.6
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.