Menu

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788324688111 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dan Siroker, Pete Koomen 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2014 

Opis

Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. Na dodatek badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i internautów Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Prosto z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na powiększenie współczynnika konwersji!Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom rozmaitych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. Podczas lektury tego nieszablonowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najkorzystniejsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona trudnym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w bardzo przychylny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!Dzięki tej książce:poznasz testy A/Bwdrożysz testy A/B krok po krokuunikniesz najczęstszych błędówzwiększysz współczynnik konwersj

Autorzy: Dan Siroker, Pete Koomen
EAN: 9788324688111
Format: 14x20,8 cm
liczba stron: 192
ISBN: 9788324688111
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2014
Wydawnictwo: One Press / Helion

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.