Menu

Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328325326 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Justin Mares, Gabriel Weinberg 
  • Wydawnictwo OnePress 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2016 

Opis

Zareklamuj swój startup i zdobądź kupujących!

Powołanie do życia nowej firmy wcale nie jest skomplikowane. Ot, wypełnić kilka papierków, pójść do urzędu, zamówić pieczątkę... Ale spróbuj potem utrzymać tę markę przy życiu, rozwinąć ją i sprawić, aby rozkwitła! O, to już wymaga umiejętności, obszernej determinacji i znajomości technik, które pozwolą Ci zbudować konkretną bazę zadowolonych klientów. Bez konsumentów cała ta zabawa nie ma sensu. Musisz więc znaleźć coś, co pomoże Ci przekonać ludzi, że chcą skorzystać właśnie z Twojego artykułu lub z Twojej usługi. Wyłącznie tak „złapiesz przyczepność”, dzięki której Twoja firma ruszy z miejsca. Przyczepność, czyli... Trakcję!

Gabriel Weinberg iJustin Mares na własnej skórze przekonali się, ile jest wart każdy z kanałów komunikacji z klientami i które z nich przynoszą największe korzyści w zależności od profilu działalności firmy. Co więcej, zapytali również o zdanie czterdziestu założycieli dochodowych firm i opracowali rzetelną listę, którą możesz wykorzystać w swojej pracy. Zobacz, co jeszcze możesz zrobić, by zachęcić potencjalnych kupujących i zaprezentować się im z jak najkorzystniejszej strony. Zobacz, co zrobić, by:

  • odkryć i użyć kanały komunikacji, których nie znają Twoi konkurenci;
  • zyskać rozgłos medialny i dotrzeć do szerszego grona konsumentów,
  • powiększać sprawność kampanii e-mailowych;
  • poprawić pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwarki internetowej,
  • prowadzić wydajne akcje reklamowe z użyciem internetowych narzędzi i badań.
Zadbaj o to, żeby Twoi potencjalni konsumenci ekspresowo się o Tobie dowiedzieli!

„Oto wybór najnowszych, konkretnych taktyk z samego centrum rozgrzanego do czerwoności świata marketingu internetowego. A jego autorami są ludzie, którzy sami odnieśli sukces. Dwa razy”.

Seth Godin, autor książki najistotniejsze ogniwo

„Przedsiębiorcy, którzy wychodzą z naszych biur z dokumentem opisującym warunki brzegowe ewentualnej umowy inwestycyjnej, to ci, którzy przychodzą do nas z tą książką pod pachą. To pragmatyczny przewodnik pozwalający rozwiązać stanowczy problem każdego przedsiębiorcy”.

Fred Wilson, partner w funduszu Union Square Ventures


Gabriel Weinberg jest założycielem i dyrektorem generalnym firmy DuckDuckGo, oferującej wyszukiwarkę, która nie śledzi działań swoich użytkowników. Za jej pomocą w 2015 roku użytkownicy przeprowadzili ponad 3 miliardy wyszukiwań. Wcześniej był założycielem i dyrektorem generalnym firmy Opobox, która została sprzedana za 10 milionów dolarów. Mieszka w Valley Forge w stanie Pensylwania; w internecie dostępny jest na Twitterze: @yegg.

Justin Mares jest założycielem dwóch startupów, a w przeszłości był dyrektorem ds. Strumieni przychodów w Exceptional, firmie programistycznej, która pozostała przejęta przez Rackspace. Mieszka w San Francisco; skontaktować się z nim można na Twitterze: @jwmares.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.