Menu

Transformacja cyfrowa - perspektywa marketingu (opr. twarda)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301204181 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Grzegorz Mazurek 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technice cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów, a także kupujących, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą.

Pozwala osiągnąć rozszerzoną sprawność i wydajność działania organizacji,jeszcze wymusza silne skupienie się na kupującye i upraszcza powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom.

Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej.

Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu i menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.

Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym.

Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, znamionuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i powiększona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu.

Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję i zarządzanie.

Z recenzji prof. Dr hab. Andrzeja Sznajdera

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.