Bestseller „New York Timesa"
Amazon, Apple, Facebook i Google to najmocniej wpływowe firmy na świecie.
Prawie każdy uważa, iż wie, jak osiągnęły taką pozycję.
Prawie każdy się myli.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, iż nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne marki? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie szerokiej czwórki i to, jak wydajnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak użyć wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy wyłącznie żyć w zdominowanym poprzez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Jedyna tego typu książka. Nie tylko informacja i analiza, lecz i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery marki w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.
Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do wyjątkowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.
obfita czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak w trakcie swych legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.
Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -„Publishers Weekly", Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.
Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niżeli Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej". - Philip Elmer-De Witt, „Fortune"
Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a nieraz zabawnie. - Joanne Tombrakos, „Huffington Post"
Tytuł oryginału: THE FOUR. The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google
ISBN: 9788380623255
Kod paskowy: 9788380623255
Autorzy: Galloway Scott
Tłumaczenie: Kubiak Jolanta
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20265
Miejscowość: Poznań
ilość stron: 368
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 13.5x21.5cm
Głębokość (mm): 23
Waga: 0.45
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Amazon, Apple, Facebook i Google to najmocniej wpływowe firmy na świecie.
Prawie każdy uważa, iż wie, jak osiągnęły taką pozycję.
Prawie każdy się myli.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, iż nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne marki? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie szerokiej czwórki i to, jak wydajnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak użyć wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy wyłącznie żyć w zdominowanym poprzez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Jedyna tego typu książka. Nie tylko informacja i analiza, lecz i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery marki w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.
Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do wyjątkowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.
obfita czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak w trakcie swych legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.
Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -„Publishers Weekly", Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.
Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niżeli Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej". - Philip Elmer-De Witt, „Fortune"
Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a nieraz zabawnie. - Joanne Tombrakos, „Huffington Post"
Tytuł oryginału: THE FOUR. The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google
ISBN: 9788380623255
Kod paskowy: 9788380623255
Autorzy: Galloway Scott
Tłumaczenie: Kubiak Jolanta
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20265
Miejscowość: Poznań
ilość stron: 368
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 13.5x21.5cm
Głębokość (mm): 23
Waga: 0.45
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka