Menu

Współczesna polska reklama prasowa - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788376884080 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kamil Łuczaj 
  • Wydawnictwo NOMOS 
  • Ilość stron 370 
  • Rok wydania 2016 

Opis

Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju ( ). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej w dodatku stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które za każdym razem jest obarczone pokaźniejszym ryzykiem aniżeli pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się przeważnie z ciekawości poznawczej i niejednokrotnie też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca mężczyzny Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. ( ) Profesjonaliści znajdą w niej mnóstwo cennych danych, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków, a także osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć!
Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej

ISBN: 9788376884080
Kod paskowy: 9788376884080
Autorzy: Łuczaj Kamil
Kod wydawcy: 22395
liczba stron: 370
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x24.0cm
Głębokość (mm): 20
Język oryginału: polski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.