Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w pełni tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania, a także objaśnienia i adaptacje najkorzystniejszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. Na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje w dodatku realne zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca z reguły diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy, a także wyczerpujące informacje na temat praktycznego użycia opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
ISBN: 9788301198978
Kod paskowy: 9788301198978
Autorzy: Urban Wiesław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 166
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 9
Waga: 0.27
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
ISBN: 9788301198978
Kod paskowy: 9788301198978
Autorzy: Urban Wiesław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 166
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5
Głębokość (mm): 9
Waga: 0.27
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka