Menu

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788381075176 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kłosowski Andrzej 
  • Wydawnictwo WOLTERS KLUWER 
  • Ilość stron 364 
  • Rok wydania 2017 

Opis

W publikacji pozostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową konieczną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi marka prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie jednoczy wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje pomiędzy innymi:
- na czym polega specyfika usług prawniczych,
- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
- zachowania konsumentów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie usprawniają ilustracje, wykresy i tabele.

ISBN: 9788381075176
Kod paskowy: 9788381075176
Autorzy: Kłosowski Andrzej
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 30787
liczba stron: 364
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 16.8x23.9
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.604
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.