Menu

Zarządzanie marketingowo-logistyczne (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301205348 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sabina Kauf|Marzena Kramarz|Adam Sadowski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 146 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję ukazującą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę stabilnego rozwoju oraz mnóstwo innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.

Publikacja adresowana jest najczęściej do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe i badania naukowe.

Książka jest dodatkowo ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka jednostajnego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest niezwykle aktualna w głównej mierze ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność i naciski społeczne na podmioty, żeby zachowywały się one w sposób naturalny.

Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR albo PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności pomiędzy marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście jednostajnego rozwoju.

W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. Dr hab. Inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.