Menu

Zarządzanie ochroną marki (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788326431630 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard S. Post|Penelope N. Post 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer 
  • Ilość stron 332 
  • Rok wydania 2014 

Opis

W obecnych warunkach rynkowych bardzo trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Sporo nowych pomysłów jest prędko imitowanych poprzez konkurencje. Żeby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - producenta, produktu i informacji.

Autorzy książki omawiają zasady zarządzania prowadzące do redukcji ryzyka, zapewnienia oryginalności towarów, poprawy popularności producenta i lojalności wobec niej, a także, ostatecznie, rozszerzenia rentowności i wartości dla akcjonariuszy. W książce znaleźć można m.in. Opis takich zagadnień, jak:
- główne założenia dotyczące ochrony towaru będące częścią strategii firmy,
- wartość bezpieczeństwa marki i prawne środki nadzoru,
- profile ryzyka dla kluczowych aktywów na każdym etapie cykli życia towaru i sposoby redukcji ryzyka,
- najkorzystniejsze praktyki bieżącego zarządzania marką i produktem, stosowne użycie nakładów,
- metody monitorowania rynku i weryfikacji bezpieczeństwa kanałów dystrybucji,
- opracowanie standardów efektywności ochrony marki.

Całość uzupełniają międzynarodowe studia przypadków ilustrujące omawiane problemy oraz sposoby realizacji działań związanych z ochroną marki i i wykorzystaneczne pytania kontrolne.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.