Menu

ZARZĄDZANIE PORTFELEM MAREK (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788375267112 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kall Jacek, Hajdas Monika 
  • Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska 
  • Ilość stron 137 
  • Rok wydania 2010 

Opis

Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli producenta w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które firmy oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd marki w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz krystaliczności, a także ułatwienie kreowania znaczących, oryginalnych i pełnych energii marek. Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i produktywnych strategiach dotyczące takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, rodzaje strategii markowania, - konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - określanie słusznej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek i firmy wspieranej. W wyniku czego optymalnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru?nazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej wyśmienitej równowagi.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.