Menu

Zarządzanie przez zaangażowanie. Jak bezinwestycyjnie poprawić wyniki firmy - Dostawa zamówienia do jednej ze 170 księgarni Matras za DARMO (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328304703 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Artur Żurek 
  • Wydawnictwo ONE PRESS / HELION 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2015 

Opis

prawidłowe zarządzanie oznacza pokazanie przeciętnym ludziom, jak wykonywać pracę najlepszych.
John D. Rockefeller
Zarządzanie zaangażowaniem pracowników to takie słowo klucz, które co jakiś czas jak bumerang powraca w każdej organizacji. Nad wyraz w okresie prosperity sposoby na rozszerzenie zaangażowania pracowników wzbudzają zainteresowanie zarządu, niepokój menedżerów i panikę działu HR. Przeprowadza się analizy, zwołuje zebrania kadry zarządzającej, zatrudnia zewnętrzną producenta, która ma podnieść morale i zwiększyć motywację, organizuje kilka szkoleń i... Cisza. Przychodzi kryzys, obroty spadają, temat umiera śmiercią naturalną. Aż do momentu, kiedy znów ktoś zauważa, iż pracownicy są ważni.
Czy zatem zaangażowanie pracowników w udoskonalone, skuteczniejsze wykonywanie powierzonych zadań to tylko mrzonka? Czy należy na nie machnąć ręką i robić swoje? Oczywiście, iż nie! Prawda jest taka, iż potencjał do zwiększenia entuzjazmu pracowników bez jakichkolwiek nakładów finansowych w większości firm jest solidny! Ludzie na ogół chcą lepiej pracować. Problem leży gdzie indziej. Jest nim brak stosownego podejścia wśród menedżerów. A przecież podstawowym zadaniem menedżera jest umiejętność motywowania podwładnych. Tylko dzięki temu marka będzie w stanie rozwijać się, a nawet przetrwać większość rynkowych kryzysów i wyjść z nich zwycięsko.

Artur Żurek jest doradcą, interim managerem i coachem specjalizującym się w zarządzaniu zmianą, a także w zagadnieniach związanych z kulturą korporacyjną i zaangażowaniem pracowników. Doradza zarządom firm w Polsce i Rosji, na Ukrainie i Bliskim Wschodzie. Zanim rozpoczął własną praktykę (TMC Artur Żurek), poprzez ponad 25 lat zdobywał doświadczenie zawodowe na stanowiskach zarządczych w bankach (Bank BPH SA, BRE Bank SA), firmach IT i telekomunikacyjnej, a także na wysokich stanowiskach w firmach doradczych (KPMG, Boston Consulting Group, Spencer Stuart). Z wykształcenia jest psychologiem i ekonomistą. Zaangażowaniem pracowników zajmował się równocześnie z pozycji szefa zasobów ludzkich, jak i konsultanta.



Autorzy: Artur Żurek
Data premiery: 2015-05-13
EAN: 9788328304703
Format: 14x20,8 cm
ilość stron: 176
ISBN: 9788328304703
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: One Press / Helion

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.