kolorowy, poręczny i... Apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest funkcjonalny i sprawdza się w praktyce. Książka demonstruje wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz obszernej liczby często fascynujących przykładów. Wyraźną wartość książki stanowi 90 przepięknych, barwnych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najkorzystniejszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych poprzez największe światowe firmy. Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku oraz publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego, a także decyzje strategiczne.
- Autorzy: Skowronek Iwona
- Ciężar: 0,435
- Format: 14.5x20.5cm
- ISBN: 9788375613018
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20245
- Miejscowość: Warszawa
- pojemność: 274
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- PKWiU: 58.11.1
- Podtytuł: Marketing sensoryczny w praktyce
- Rok wydania: 2014
- rodzaj publikacji: KS
- Wydanie: 1
- Wydawca: Poltext
- Wysokość: 15