postępowa dwuskładnikowa technika wtrysku pozwala na w tylnej płetwie wykorzystanie elastycznego tworzywa nienaturalnego high-impact, który jest wytrzymały na czynniki mechaniczne i środowiskowe. Jednocześnie sprężysty materiał jest lżejszy i może być stworzony w innym odcieniu aniżeli główny segment. W rezultacie powstaje towar o genialnej jakości i świetnym wyglądzie, który jest jedyny w swoim rodzaju na rynku Błotniki są montowane na rowerze za pomocą 3 komponentów. Pierwszy element to ruchomy zacisk, który można przesunąć na całej długości blachy ochronnej. Dzięki czemu blachę ochronną można przymocować do każdej ramy, ponieważ nie ma ograniczonej części montażowej Drugie mocowanie służą boczne szwy, które utrzymują błotnik w odległości od opony, dzięki czemu nie trzepoje podczas jazdy. Mocowanie przy pomocy trzeciej części odbywa się tylko w tylnej błotniku wersji Sds (simpla design short). Jest to odkształcony uchwyt, który jest montowany na ramie Na nakładki boczne można przykleić odblaskowe naklejki 3D,powiększyć bezpieczeństwo rowerzysty na drodze Błotniki są dostępne w dwóch wersjach części stalowych – inox i cynk. W wersji inox druty i wszystkie części montażowe są wykonane ze stali rdzoodpornej, co zagwarantuje wyśmienity wygląd przez niemało lat. Ubiquit pasuje do rowerów miejskich i miejskich, jak również do rowerów trekkingowych i crossowych