Moje konto

bonprix bonprix

18554 produkty

ADRES GŁÓWNY

skrytka pocztowa
90-959 Łodź
Tel.: (0-42) 649-49-49
Fax: (0-42) 649-28-49
E-mail: poczta@bonprix.pl

O sklepie bonprix

sprzedaż wysyłkowa. Oferujemy odzież, obuwie, odzież damska, bieliznę, stroje kąpielowe, bluzki damskie, bluzki męskie.

bonprix - Opinie klientów

Odradzam. Po piętnastu dniach oczekiwania na realizację zamówienia zadzwoniłem do nich z zapytaniem co się dzieje. Odpowiedziano, że nie wpisałem numeru mieszkania i było zdziwienie, że nikt się ze mną nie kontaktował. Przy zamówieniu zostawiłem adres e-mail i nr telefonu.Tłumaczyłem, że mieszkam w domu jednorodzinnym. Następnie próbowano mi wmówić, że miałem e-maila w tej sprawie. Było to kłamstwo. Poprosiłem aby przeprosili i zamykamy sprawę. Niestety sklep nie przeprasza. Odradzam zamawianie w tym sklepie. Brak profesjonalizmu i dobrych obyczajów.
★☆☆☆☆
2013-10-03 14:10:02
Odradzam zakupy w tym sklepie! Zamówiłam sukienkę i dżinsy - w ten sam dzień kiedy przyszła przesyłka, musiałam ją odesłać na własny koszt. Zamiast szaro białej sukienki jakiś trykot w rozm. S (noszę 46), w niebieskim kolorze, opakowanie foliowe spodni zostało zgrzane razem z nogawką (nie dało się usunąć z tkaniny). Kompletny brak profesjonalizmu, brak kontroli w dziale pakowania przesyłek, po prostu całkowita "olewka"!!!!! Do tego " interesu" dołożyłam koszt przesyłki zwrotnej, bo firma zwraca tylko koszt zamówienia - mimo że zwrot następuje wyłącznie z winy niedbalstwa sklepu. Jedyna pozytywna rzecz to szybki zwrot gotówki na konto. Naprawdę odradzam - ja już nie zamówię w bon prix nic więcej!
★★★☆☆
2013-08-03 21:09:01
Bon prix chyba popsuł się do końca. Kupowałam u nich kilka razy i większość rzeczy nadawała się do użytku, chociaż przewalanki z rozmiarami były od dawna. Czasami też tajemniczo zmieniały się kolory. No i to ciągnące się oczekiwanie... Ostatnio jednak zrobili mi fatalnego psikusa. Zamówiłam kostium kąpielowy, nauczona doświadczeniem odpowiednio wcześniej, żeby mieć go na urlop w sierpniu, a tu, patrzcie, niespodzianka, dwie spódniczki z podkoszulka! Pan z reklamacji najpierw nabił mi gigant rachunek, bo musiałam muzyczki wysłuchiwać, zanim był uprzejmy odebrać telefon, a potem stwierdził, że nic to, że bon prix się pomyliło. Przecież mogę zwrócić, na mój koszt, czego nie zamówiłam, a potem zamówić kostium jeszcze raz, znowu z kosztami przesyłki. I może mi go przyślą, ale nie wiadomo kiedy, a może wcale nie, bo choć na stronie jest jak byk dostępny, to panu się zdaje, że go nie ma. To, że w sumie wystrychnęli mnie na dudka i zrobili kłopot przed urlopem nie wywarło na panu wrażenia.Totalne lekceważenie klienta! Szanująca się firma, jeśli popełni pomyłkę, która stanowi dla klienta problem, rozwiązuje go tak, żeby żeby ten problem zminimalizować, a nawet klientowi udzielić rekompensaty. Ale nie bon prix! Nie polecam tego sklepu!
★★☆☆☆
2013-07-19 21:59:46
To moje ostatnie zakupy w sklepie bonprix, decyzję podjęłam po ostatnich zakupach: zamówiłam sukienkę z kratę-przysłano bardzo szybko, cena za sukienkę 89,99 zł niestety okazało się że przyciasna,szkoda mi było odsyłać więc podarowałam córce a sobie zamówiłam rozmiar większą-wysyłka również bardzo szybka ale cóż cena za tę samą sukienkę zapłaciłam tym razem 129,50 czyli bagatela o 40,00 zł więcej -PODOBNO DLATEGO ŻE PRZY DRUGIM ZAMÓWIENIU PODAŁAM NUMER Z KATALOGU A NIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO - to przecież paranoja, chcąc zgłosić reklamację usłyszałam hasło "no cóż mleko się rozlało" oraz że nie mam się zasłaniać chęcią odwołania do Rzecznika Praw Konsumenta.Myślę że to doskonała sprawa nie tylko do dla Rzecznika Praw Konsumenta ale również dla Państwowej Inspekcji Handlowej , tak że UWAGA !!!! drogie klientki bonprix-u
★★★☆☆
2013-07-03 17:04:30
Pierwsza sprawa - częste pomyłki. Zamawiałam sukienkę, a dostałam kurtkę! I to w ogóle drastycznie inny rozmiar. No ale dobra, pomyłka może się zdarzyć zawsze każdemu, tylko pytanie, jak sytuacja zostanie rozwiązana i zrekompensowana. Kurtka była ciężka, więc za paczkę zapłaciłam sporo, żeby odesłać. Dostałam zwrot tylko za sam artykuł). Musiałam się sama upomnieć o zwrot za przesyłkę, choć w reklamacji jasno to napisałam. No i dostałam, ale mniej niż faktycznie mnie wyniosła wysyłka (pomijając już koszty pakowania). I teraz pytanie, dlaczego Bon Prix swoje paczki wycenia na 13,50, a zwrotu daje 10 zł? Sama wysyłka kosztowała mnie 11 zł, bo kurtka była ciężka, a do tego - jak to sam BP nazywa - koszty pakowania. Napisałam e-maila z uwagą, żeby zwracali uwagę na to, ile wynosi waga czy cena paczki, bo nie dość, że się pomylili z artykułem, to jeszcze jestem stratna, to nawet przeprosin się nie doczekałam, zignorowali. O dosłaniu brakujących złotówek ani mowy. Sumując: - Nie dostałam tego, co zamawiałam, bo ktoś pomylił sukienkę rozm. 36 z kurtka 42, - Moja fatyga. Musiałam pakować i odsyłać ciężką i dużą kurtkę, - Brak pełnego zwrotu za to, ile kosztowała mnie ta paczka. Czyli nie otrzymałam zamówienia, a straciłam jeszcze na tym. Druga sprawa: Nie ma opcji jaka np. była w Wetbild żeby zrezygnować z niepełnego zamówienia. W Bon Prix często się zdarzało, że jakiś artykuł został już wysprzedany. I przykładowo: zamawiam sukienkę za 100 zł, dla której to robię zakupy, a przy okazji mało ważny top za 20 zł. Do tego dostawa 13,50 zł. Okazuje się, że tej ważniejszej rzeczy nie ma, to ja już w ogóle wolałabym anulować zamówienie, bo szkoda mi płacić za koszty wysyłki, skoro nie ma tego, co chciałam, a tylko to, co domówiłam przy okazji. Powinno przychodzić powiadomienie, że nie wszystkie produkty są i czy mimo tego zamówienie jest aktualne czy rezygnujemy. Trzecia sprawa: Obok zdjęć wprowadzono pokazy. Zastanawiam się tylko, czy modelki reklamują stroje czy fryzury? Jeśli ubrania, to dlaczego zakryte przez włosy i i tak nie mogę zobaczyć, jak ubranie wygląda z tyłu? Czyli nic pokaz nie dodaje, bo tego, co chcę, czyli tyłu kroju, nie zobaczę i tak, bo zakrywają włosy modelek.
★★★☆☆
2013-04-15 12:00:30
beznadzieja..pierwszy i ostatni raz zmówiłam.To są oszuści.Miałam rabat 20 zł na całość zmówienia a zamówiłam 3 rzeczy,jedną rzecz zwróciłam a Oni mi pomniejszyli kwotę zwrotu o te całe 20 zł.Dodam ze jakość materiałów pozostawia wiele do życzenia za tą cenę.Zwróciłabym jeszcze leginsy ciążowe bo też sa beznadziejne,ale już w żadne spodnie nie wchodzę i tak je po ciąży wyrzucę..po rozciągały mi sie po dwóch dniach noszenia.Rozmiarówka zawyżona i to o 2 numery..zamówiłam też tunike dobrze ze mam już duży brzuch to jest lekko lużna ale normalnie nosze 42 a to co przyszło to 44 co najmniej..jestem rozczarowana i to bardzo..nie polecam tej firmy i rozpowiedziałam znajomym o tym...
★★★☆☆
2013-04-03 11:28:52
Niestety, jestem ROZCZAROWANA. Miało być tanio, wyszło beznadziejnie drogo. Doliczono mi opłatę klubową 29,00 , jeśli doliczyć koszt przesyłki: 13,50 wychodzi 42,50. I ta kwota mnie odstrasza na przyszłość. Wolę wybrać się do normalnego sklepu. Do tego 2 sztuki okazały się za duże. rozmiarówki są różne, nie przymierzysz, nie wiesz. Wysyłam z prośbą o zwrot, zobaczymy, co będzie dalej.
★★★★☆
2013-02-15 12:35:48
W maju kupiłam sandały.Ponieważ były za duże ,odesłałam. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy,pomimo pisemnego zapytania i wielu telefonów. tak tu się traktuje stałych klientów
★★☆☆☆
2012-12-06 02:13:18
Zamawiałam w Bonprixie kilka razy. Można trafić na dobry towar, ale zazwyczaj jest to tandeta. Czas realizacji zamówienia jest bardzo długi, często można się w ogóle nie doczekać realizacji. Obsługa mało błyskotliwa. Nie polecam!!!
★★☆☆☆
2012-11-28 16:14:53
Zamówiłam 3 sukienki (903117, 916360, 973013) zgodnie z komentarzami o rozmiar mniejsze. 2 przyszły po niecałym tygodniu, a trzecia po 2 tygodniach (przy zamówieniu miałam informację,że dwie z nich są niedostępne i będą za 3-4 tygodnie. Po wielu negatywnych komentarzach byłam nastawiona na to,że je obejrzę i odeślę, dlatego bardzo się ucieszyłam jak okazało się, że wszystkie są dokładnie takie jak na zdjęciu i bardzo ładnie "leżą".
★★★☆☆
2012-07-10 13:47:20
Postanowiłam zaryzykować mimo przeczytanych wcześniej negatywnych komentarzy i szczerze nie żałuję. Zamówiłam dwie letnie sukienki. Tak jak doradzali klienci zamówiłam je w rozmiarze mniejszym niz noszę i okazały się w sam raz:) Poza tym są takie ładne jak na zdjęciach. Przesyłka doszła do mnie po 8 dniach od zamówienia. Ceny nie są niskie, ale widać niektóre rzeczy są warte swojej ceny. Uważam, że warto zaryzykować.
★★★★☆
2012-05-28 12:56:55
Zamówione sandałki - rozmiar 36, na rachunku w paczce rozmiar potwierdzony - 36, rozpakowuję buty - rozmiar 39. Chcę zamieścić komentarz na stronie sklepu - sandałki już tam nie istnieją (a były wszystkie niemal rozmiary). Dziwny sklep, podejrzany handel!
★★☆☆☆
2012-05-25 22:17:13
Stały chwyt - promocje których nie ma - po dodaniu rzeczy w promocji do koszyka po kilku dniach (sic!) okazuje się, że rzecz w promocji się skończyła. I można dostać tylko pozostałe rzeczy które się zamówiło "przy okazji" promocji. Z obsługą klienta nie da się nic załatwić nawet najprostszych rzeczy. Choćby połączenia w jedno 2 zamówień zrobionych jedno po drugim żeby uniknąć podwójnego kosztu przesyłki. Jedyny plus że rzeczy kupione w większości są dobrej jakości. ceny średnie. Duży wybór. żeby się niepotrzebnie nie denerwować lepiej unikać i nie korzystać z promocji - tylko kupować rzeczy będące w regularnej ofercie. I broń boże nie myśleć, że uda się cokolwiek załatwić z obsługą klienta. Oni tylko grzecznie odpowiadają że nie potrafią.
★★★☆☆
tom
2012-04-11 20:08:39
Kupuję w Bon Prix od 2 lat. Z większości zamówionych rzeczy jestem bardzo zadowolona. Uważam, że są doskonałej jakości, kolory nie blakną, są intensywne, po praniu nic się nie dzieje. Zawsze przed zakupem czytam opinie innych klientów i nie zamawiam towaru, który ma opinie negatywne. Na początku mojej przygody z Bon Prixem dość często odsyłałam ubrania, bo były za duże. Zawsze zwrot pieniędzy przychodził bardzo szybko. Teraz już rzadko mi się to zdarza - nauczyłam się tam kupować, poznałam swój rozmiar w ich sklepie. Moim obecnym zmartwieniem jest coś innego - w mojej szafie jest większość ubrań z Bon Prixu, więc postanowiłam na jakiś czas wstrzymać zakupy.
★★★☆☆
Iśka
2012-04-09 19:53:32
BEZNADZIEJA !!!!!! Ocena ogólna Dostawa Komunikacja Obsługa Opinię napisał(a) Ewa dnia 21.03.2012 r. Firma tego typu nie powinna istnieć. Nie znają się na handlu i marketingu, w BOK - brak kultury osobistej, brak szacunku dla klienta. Sklep mimo, ze internetowy nie posiada programu do obsługi sprzedaży, bądź Panie nie potrafią go obsłużyć. Obsługa nieustannie się myli i nie rozróżnia kolorów.Reklamacje rozwiązują po 3 miesiące, gdzie wielokrotnie trzeba dzwonić , wysyłać e-maile i nieustannie się przypominać. Koszty ich błędów ponosi klient a sklep robi wszystko, aby ich nie zwrócić. Zamówienie Panie przyjmują z wielką łaską i wzdychaniem. Całokształt nadaje się Państwowej Inspekcji Handlowej. Towar nawet dobrej jakości, cała reszta pod psem !!!!!!!!!!!!!!!! ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
★★☆☆☆
eowina
2012-03-21 21:47:17
Pierwszy i ostatni raz. Przesyłka zostala do mnie wysłana w tym dniu w którym wysłałam meila z zapytaniem kiedy przyjdzie. Dotarł jeden towar (tandeta straszna, odsylam bez mierzenia) a o drugim dopiero na przesyłce się doczytałam ze wyprzedany!!!! Ludzie o takich rzeczach się informuje!!!!!! Zebym ewentualnie mogla zrezygnować i kupic gdzie indziej!!!! Nigdy wiecej!!!!!!!!
★★★☆☆
Madzia517
2012-03-07 13:26:48
Tandetny towar ! Materiał bardzo niskiej jakości, chińska szmatka jest 100 razy lepsza, widziałam u znajomej i dobrze, że na czas się zorientowałam i nie kupiłam tego szmelcu, po praniu do wyrzucenia – odradzam kupna lepiej czytać opinie zanim dokonamy zakupu drogie damy ! A jak dodamy fatalną, nieprofesjonalną i opieszałą obsługę Klienta, który to ma do czynienia z żenadą tej firmy i wysyłkę po 39 dniach od zamówienia, a także bezradność i kpinę pani Ewy B. od ważnych spraw tej firmy to już wszystko mówi za siebie – BEZNADZIEJNY SKLEP, OBSŁUGA i TOWAR !!! - odradzam w 100 % jak na allegro typowy negatyw !!!. Pozdrawiam też i ostrzegam ludzi uczciwych.
★☆☆☆☆
Były
2012-01-24 10:48:14
Zawsze byłam zadowolona z zakupów i dostaw z bonprixu do czwartku 12/01.2012, kiedy to ubrania pojawiły się korzystnych cenach, takich jak wszędzie na wyprzedażach! więc z całą rodziną zrobiliśmy zakupy.Niestety po kilku dniach anulowano wszystkie zamówienia tłumacząc się błędem systemowym ,a po kiku dniach napisano mi na meila że nie można zrealizować tych zamówień ponieważ artykuły są wyprzedane!!! Czy ktoś jeszcze w tym dniu zrobił zakupy i go tak potraktowano? Dla mnie to kompletne nieposzanowanie klienta!!!
★★★☆☆
rere
2012-01-18 19:30:10
Towar ok.Natomiast bez mojej zgody(zaznaczyłam opcję -nie interesuje mnie to) pobrano mi opłatę klubową.Po mojej interwencji,poinformowano mnie ,że zwrot nastąpi przekazem pocztowym.Na to ja ,że proszę na konto,ponieważ będę nieobecna.Po moim powrocie zastałam nieaktualne awizo,a pieniądze zostały zwrócone do firmy.Od wczoraj prowadzę korespondencję mailową na temat zwrotu pieniędzy.Dowiedziałam się,że owszem przekażą przekazem pomniejszone o 5zł za poprzedni zwrot.Na moje pytanie -dlaczego nie na konto,otrzymałam odpowiedź"takie mamy procedury".Nie rozumiem,dlaczego nie można przekazać moich pieniędzy(pobranych bez mojej zgody i wiedzy) na konto.Kto w dzisiejszym świecie prowadzi operacje przekazem pocztowym,chyba że chce się ukryć jakieś dochody.Z tego co czytam ,jest to powszechne naciąganie ludzi na członkostwo w klubie bon prix.Jeśli nie otrzymam moich pieniędzy( pobranych niesłusznie) w pełnej wysokości na konto,sprawę zgłaszam do Federacji Konsumentów.
★★☆☆☆
EG.
2012-01-05 12:27:53
bardzo żałuje że zamówiłam w tym sklepie cokolwiek, było to pierwsze zamówienie, mało tego że nie wiem dlaczego zapłaciłam (o 17 zł) więcej mimo iż cena z przesyłką była mniejsza to nikt po miesiącu czasu nie poinformował mnie nawet że paczka przyjdzie później, dopiero gdy zadzwoniłam dowiedziałam się że ją wyślą, w ofercie piszą że produkty są dostępne i że potwierdzają i realizują zamówienie a tak na prawdę czekają na dostawę. Jeżeli komuś zależy na czasie to nie polecam bo może się rozczarować.
★★☆☆☆
monia90
2011-07-27 13:09:15

strona 1 z 928

Dywan "Schura" bonprix piaskowy

w kategorii Dywany

Producent bonprix

… frędzlami przekonuje swoim klasycznym wzorem w harmonijnych kolorach. Gęste, połyskujące runo stworzy przytulną atmosferę w dowolnym pomieszczeniu. Wysokiej jakości wykonanie z mocnego, odpornego na zniszczenia materiału. Dostępny również w rozmiarze chodnika, stąd też może być ozdobą nie tylko salonu, ale również przedpokoju. Podane wymiary są wymiarami przybliżonymi, dlatego … SZCZEGÓŁY →

Dywan "Ilja" bonprix czarny

w kategorii Dywany

Producent bonprix

… frędzlami przekonuje swoim klasycznym wzorem w harmonijnych kolorach. Gęste, połyskujące runo stworzy przytulną atmosferę w dowolnym pomieszczeniu. Wysokiej jakości wykonanie z mocnego, odpornego na zniszczenia materiału. Dostępny również w rozmiarze chodnika, stąd też może być ozdobą nie tylko salonu, ale również przedpokoju. Podane wymiary są wymiarami przybliżonymi, dlatego … SZCZEGÓŁY →