Menu

Testy w biznesie Standardy i praktyka (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788360733837 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Polskie Towarzystwo Psychologiczne Zarząd Główny 
  • Ilość stron 156 
  • Rok wydania 2011 

Opis

Zbiór tekstów, który oddajemy do rąk czytelnika, jest owocem spotkania osób, które z racji wykonywanego zawodu są zainteresowane używaniem testów w organizacjach: twórców, producentów i wydawców testów z jednej strony, a użytkowników testów - z drugiej. Impulsem do podjęcia inicjatywy spotkania było z pewnością uświadomienie sobie, poprzez wszystkie strony, że rośnie zapotrzebowanie na testy w obszarze biznesu i iż powstaje coraz więcej wiążących się z tym problemów, z którymi nie sposób się uporać bez współpracy zainteresowanych środowisk. Fragment Wstępu
  • Ciężar: 0,26
  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788360733837
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20248
  • Miejscowość: Warszawa
  • pojemność: 156
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.11.0
  • Redakcja: Szustrowa Teresa
  • Rok wydania: 2011
  • typ publikacji: KS
  • Wydawca: Pracownia Testów Psychologicznych PTP
  • Wysokość: 8

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.