Menu

Badania marketingowe. Rozdział 5 - Krystyna Mazurek-Łopacińska

Cechy produktu

  • ISBN 9788301190071 
  • Autor Krystyna Mazurek-Łopacińska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 54 
  • Rok wydania 2016 

Opis

ROZDZIAŁ 5 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka pozostała przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej "Badania marketingowe.

Teoria i praktyka". W nowej publikacji przedstawiony jest cały cykl badawczy i metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw.

Autorzy omawiają zastosowaneczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową, a także w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.