Menu

Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności... - ebook

Opis

Każdy z nas jest urodzonym sprzedawcą. Już jako dzieci wyśmienicie radzimy sobie z zawieraniem transakcji („jeszcze tylko jedna bajka i posprzątam zabawki"). Jednak w procesie wychowania nasze naturalne umiejętności pytania, proszenia, proponowania, nasza wrodzona odwaga i wytrzymałość na odrzucenie, zostają stłumione. A przecież musimy sprzedawać przez całe życie: w szkole, w pracy, w rutynowym życiu. Sprzedajemy myśli i idee, projekty i pomysły. Jeśli zaś pracujemy w handlu czy usługach, sprzedajemy także towary i oferty.

Jak obudzić swoje ukryte umiejętności handlowe? Jak sprawić, żeby zawód handlowca dawał spełnienie w życiu zawodowym i był spójny z życiem osobistym? Od czego zależy sukces w sprzedaży? Dlaczego rozwój to warunek powodzenia w karierze sprzedawcy?

Pomoże w tym "Gen sprzedawcy" - kompendium wiedzy równocześnie dla aktywnych handlowców, jak i dla tych wszelkich, którzy chcą sprzedawać swoje pomysły i idee. Autor - praktyk, łączący wieloletnie zarządzanie sprzedażą z pracą handlowca, trenera, coacha i właściciela producenta szkoleniowej - przywołuje w książce nieskończoną liczbę anegdot i przykładów z polskiego rynku. Opisuje także metodę AIDDA - zintegrowany system sprzedaży i narzędzie do planowania pracy, wykorzystywany w USA już w końcówce XIX wieku!

„Gen sprzedawcy" to znakomite kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Autor przypomina najważniejsze umiejętności sprzedażowe, sposoby na efektywne pozyskiwanie klientów, rozpoznawanie i zaspakajanie ich potrzeb, budowanie długookresowych relacji, a także kompleksowe prowadzenie cyklu szeroko pojętej sprzedaży. [...] „Gen Sprzedaży" jest obowiązkową pozycją nie tylko dla wszelkich osób związanych ze sprzedażą,jeszcze dla pragnących poprawić proces swojego rozwoju zawodowego.

Paweł Orfinger, Szef Sprzedaży Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.

Robert Zych - Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Karierę w sprzedaży zaczął w 1986 roku. Uczył się zasad sprzedaży w warszawskim oddziale Coca Coli, prowadzonym w latach 90-tych przez liderów z Norwegii. Szkolili go m.in. Ian Hillesland, Maciej Dąbrowiecki i Paweł Piwowar – szefowie, którzy do dziś należą do czołowych polskich menedżerów sprzedaży. W Coca-Coli poznał metodę sprzedaży AIDDA(S). Od 1997 roku prowadzi producenta szkoleniową KontraktOsh razem ze swoimi partnerami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem, trenerami, coachami i autorami książek „Handlowanie to gra", „Psychologia...

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.