Menu

Handel i jego rozkwit po roku 1989 - Ewa Waliczek (PDF)

Cechy produktu

  • ISBN 9788365929747 
  • Autor Ewa Waliczek 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Sophia 
  • Ilość stron 130 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Niniejsze opracowanie teoretycznie analizuje losy polskiego handlu i jego rozwoju od początku lat 90. W roku 1990 rozpoczął się proces związany z dobrobytem w polskim handlu. To wtedy do Polski zaczęły napływać produkty, które nie były przystępne dla społeczeństwa, zaczęły na dodatek powstawać punkty handlowe oferujące coraz to świeże produkty (produkty repozycjonowane – istniejące produkty kierowane na świeże rynki lub segmenty rynku), co oczywiście spowodowane było sytuacja polityczną kraju.

Na podstawie teoretycznej analizy można wnioskować przyczyny, które pomogły niektórym produktom przetrwać do dnia dzisiejszego i stać się produktami o lepszej, wyższej jakości, pomimo rozszerzającej się po 1990 roku konkurencji na rynku wewnętrznym.

Przedstawiony jest stosunek inwestorów zewnętrznych do polskich marek produktów, do których prawa nabyli oni wraz z inwestycją kapitału w określonym przedsiębiorstwie. Opracowanie przedstawia ewolucję polskiego handlu związanego z promocją w coraz obszerniejszym stopniu nowoczesną, nowymi niestandardowymi formami sprzedaży, które nie były konieczne na początkach przemian związanych z żywnością z powodu znacznej absorpcyjności rynku.

Z upływem lat i przeobrażeniami, które przeszły poprzez Polskę, coraz większym zbytem cieszą się produkty wytworne, które cechują się najczęściej wysoką jakością. Autorka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.