W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, iż jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i potężnego przygotowania ich właścicieli.
„Jak wygrać w biznesie” to użyteczny poradnik na temat nie tyle zakładania producenta, co całego procesu obejmującego:
- przygotowanie pomysłu na biznes do wcielenia w życie,
- założenie działalności gospodarczej oraz pierwsze kroki na rynku,
- studium „inkubacji” marki w warunkach biznesowych aż do pierwszej sprzedaży.
Książka „Jak wygrać w biznesie?” może jeszcze okazać się pomocna dla osób, które już postawiły swoje pierwsze kroki w biznesie. Będzie ona genialną okazją do zweryfikowania wcześniejszych działań i upewnienia się co do właściwego kierunku rozwoju.
Została ona napisana prostym i przystępnym językiem, zrozumiałym dla
osób niemających doświadczenia w biznesie. Równocześnie duży i wyjątkowo potężny zasób wiedzy zawarty w publikacji pozwala pozbyć się obaw, jakie niejednokrotnie towarzyszą początkującym przedsiębiorcom.
Jeśli masz pomysł na biznes albo chcesz założyć własną producenta, ale nie wiesz, od czego zacząć, z tej publikacji dowiesz się:
- Jak adekwatnie przygotować się do prowadzenia marki?
znajdziesz tu staranny plan działania, opisujący szczegółowo wszystkie etapy począwszy od wyboru pomysłu na biznes, po doprecyzowanie najistotniejszych warunków powodzenia i analizę rynku.
- Jak założyć markę, znaleźć i wyposażyć biuro, zatrudnić pracowników?
„Jak wygrać w biznesie?” jest zarazem bardzo użytecznym „poradnikiem operacyjnym”, przeprowadzającym krok po kroku przez wybór najodpowiedniejszej formy prawnej, formalności związane z rejestracją , a także pozostałe przygotowania do startu w warunkach rynkowych.
- Jak sprawnie zacząć działalność, żeby odnieść sukces?
najmocniejszy etap w budowie producenta następuje tuż po jej zarejestrowaniu, gdy już będzie gotowa do pracy. W tym momencie bowiem stajesz przed najważniejszym zadaniem: przekonaniem do siebie klientów!
Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich przyszłych, aktualnych i niedoszłych biznesmenów, którzy po prostu chcą wiedzieć „jak wygrywać w biznesie”.