Menu

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Cechy produktu

  • ISBN 9788381472807 
  • Autor Piotr Golczyk 
  • Wydawnictwo Novae Res 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2018 

Opis

"Książka, którą przeczytasz w godzinę, lecz korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.W jaki sposób chaos może stwarzać zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których jest ważny?Na te i niemało innych pytań odszukasz odpowiedź w tym nietypowym poradniku.

To pierwszy biznesowy stand-up, który kopie, drażni i śmieszy jednocześnie. Dużo konkretnej wiedzy, atrakcyjnych pomysłów i mnóstwo argumentów twardych jak kamienie – oto doskonały oręż do walki o pozycję marketingu w firmie.Autor wbija kij w mrowisko.

przedstawia, jak model organizacji oraz fałszywe przekonania marketerów wpływają na wydajność marketingu. Proponuje więc w książce konkretną kurację. Sądzę, że nadszedł najkorzystniejszy czas na takie książki.Jacek Szlak – redaktor naczelny portalu Marketing przy KawieAutor dobitnie punktuje problemy współczesnego marketingu i zarządzania, podpowiadając jednocześnie sporo postępowych rozwiązań.

wyśmienita lektura dla każdego CEO i CMO.Rastislav Čavojský, CEO I.D.C. Polonia S.A.Jeżeli ta książka Cię nie dotyczy, to znaczy, że jesteś w wąskim gronie spełnionych marketerów. Pozostali znajdą w książce inspirację, jak dołączyć do grona najlepszych.Łukasz Wala, Digital Manager, Grupa MaspexObowiązkowa lektura dla każdego Prezesa Zarządu, któremu zależy na synergii między projektami marketingu, pracą innych działów a celami biznesowymi.Łukasz Wołek - CEO agencji komunikacji marketingowej AbananaPiotr Golczyk, poprzez ostatnie lata odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT, gdzie zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną.

Wcześniej związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, postępowego zarządzania i rozliczania się marketingu z efektów biznesowych.Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, progresywnego budownictwa, prozy S.Lema i P.K.Dicka.www.linkedin.com/in/piotrgolczyk/www.golczyk.com"

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.