Menu

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Cechy produktu

  • ISBN 9788378756040 
  • Autor Dominika Kołodziej 
  • Ilość stron 218 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. Rodzaje koherencji i jej rangę przy formułowaniu i wdrażaniu trafnej strategii.

Publikację skierowano jednocześnie do naukowców, jak i praktyków – specjalistów ds. Zarządzania/gospodarowania zasobami ludzkimi i ds. Strategii marketingowych – przekazuje się w niej bowiem narzędzie diagnozy stopnia spójności wykonywanych poprzez organizacje strategii marketingowych i metod kreowania kapitału ludzkiego, co może stać się inspiracją do badań wspomnianej koherencji na gruncie innych przedsiębiorstw.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.