Menu

Kreacja w reklamie

Cechy produktu

  • ISBN 9788326418877 
  • Wydawnictwo Kluwer SA Wolters 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2008 

Opis

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji firmy produktu. Analiza pozycji marki towaru i decyzje dotyczące pozycjonowania firmy to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na rozmaite sposoby, jednocześnie przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego cyklu należą ocena produktywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i części marki, badania pozycji producenta przed kampanią reklamową i po niej i badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku producenta]. W książce szczegółowo omówiono: procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego zastosowania do oceny projektów kreatywnych,zależności pomiędzy docelową pozycją producenta, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,zasady współpracy pomiędzy reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości , a także komunikowania pozycji firmy,kryteria wykorzystywane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów producenta,sposoby budowania świadomości firmy i wizerunku marki poprzez opakowanie,zasady opracowywania tekstów reklamowych,metody użytkowane w badaniach pozycji marki,techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym. Adresaci: Publikacja jest asygnowana dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: neklamodawców, a także pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.