Kreatywność jako wymiar profesjonalizacji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji
Cechy produktu
ISBN 9788364953613
Autor Irena Adamek;Józefa Bałachowicz
Wydawnictwo Akademia Pedagogiki Specjalnej
Ilość stron 264
Rok wydania 2017
Opis
Głównym przedmiotem badań prezentowanych w książce jest postrzeganie kreatywności jako rozmiaru profesjonalizacji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji. Zastosowana w tym celu procedura diagnostyczna miała za cel główny rozpoznanie możliwości/prawdopodobieństwa nabycia poprzez studentów kreatywnych umiejętności oraz ustalenie poziomu ich wiedzy o różnych aspektach twórczości, w tym ich autodiagnozy w odniesieniu do profesjonalnych możliwości twórczych. Badania zostały przeprowadzone poprzez podzespół problemowy Zespołu Edukacji Elementarnej przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN. Głównym zamierzeniem było rozpoznanie, jak nauczyciele rozumieją kreatywność, rozpoznają swoje możliwości twórczego działania, jak prezentują je w saomoopisie i jakie znaczenie nadają kreatywności w rozwoju dziecka i własnym rozwoju profesjonalnym. Badania były prowadzone wśród studentów kierunków pedagogicznych, kończących studia licencjackie i magisterskie, przygotowujące ich do pracy w przedszkolu i klasach I-III.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.