Menu

Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce - Adam Figiel, Magda Ziembińska (PDF)

Cechy produktu

  • ISBN 9788365648983 
  • Autor Adam Figiel;Magda Ziembińska 
  • Wydawnictwo edu-Libri 
  • Ilość stron 132 
  • Rok wydania 2019 

Opis

Publikacja stanowi atrakcyjne uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych używanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona {pomocn|przydatn)a dla studentów politologii, socjologii, zarządzania.

To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.Prof. Nadzw. Dr hab. Ewa GlińskaPolitechnika Białostocka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.