Menu

Marketing

Cechy produktu

  • ISBN 9788380878747 
  • Autor Brian Tracy 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Rok wydania 2019 

Opis

JAK produktywnIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki.Ten niezastąpiony przewodnik gromadzi 21 wyśmienitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz.

Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:• stwarzać bazę klientów• wyszczególnić się na tle konkurencji• Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego artykułu bądź usługi• zastosować badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować ulepszone decyzje• Odpowiadać na podstawowe zapotrzebowania emocjonalne kupujących• Wyznaczać adekwatne punkty cenowe dla swoich ofert• Naprawdę skupić się na kliencie• W pełni zastosować przystępne kanały dystrybucji• Rozwiązać inne problemy marketingoweWypełniona po brzegi użytecznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.***Brian Tracy jest jednym z najkorzystniejszych profesjonalnych mówców na świecie.

Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnorodnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dobrane do najróżniejszych grup odbiorców.

Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, zawiadamiające i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.