Menu

Marketing gier wideo - Kamil Sikora

Cechy produktu

  • ISBN 9788379000579 
  • Autor Kamil Sikora 
  • Wydawnictwo Psychoskok 
  • Ilość stron 221 
  • Rok wydania 2013 
  • Tematyka biznes i ekonomia 

Opis

Analiza kluczowych pojęć współczesnego marketingu w kontekście rynku gier video, odsłaniająca kulisy branży i powody, dla których głupota boli i nie daje się tak z łatwością odkręcić.

Marketing – słowo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Poprzez większość jednak, w gruncie rzeczy, nie do końca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródło wszelkiego zła, dla twórców źródło zła zdefiniowanego. A gdyby tak ukazać fakty od kuchni, dostarczyć uniwersalnych narzędzi i dowieść, iż przewidywanie wydarzeń w branży jest równie proste, co manipulowanie graczem, odpowiadając jednocześnie m.in. Na pytania:

  • Dlaczego obcy w Crysisie przypominają latające lodówki?
  • Dlaczego szczęśliwy gracz to zmanipulowany gracz?
  • Dlaczego zdobywaniu osiągnięć bliżej do transu narkotycznego, niż pielenia ogródka?
  • Na co komu części QTE w NFS: the Run?
  • Jak wytwarzać gry spójne i dobrane do potrzeb wybranych grup, których treści będą tuszować błędy, przy jednoczesnym eksponowaniu pożądanej poprzez twórców wartości?


Kamil Sikora - inżynier oprogramowania, absolwent Politechniki Krakowskiej oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Produkcja Gier wideo. Na co dzień analityk biznesowy, będący właścicielem polsko-irlandzkiego studia Bandoneon Games, zajmującego się projektowaniem i wytwarzaniem marketingowych gier video. Prelegent podczas ZTG 2012, a także uczestnik Digital Dragons 2012.


bezpłatny fragment:

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.