Menu

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach!

Cechy produktu

  • ISBN 9788378752127 
  • Autor Justyna Matysiewicz 
  • Ilość stron 258 
  • Rok wydania 2014 
  • Tematyka biznes i ekonomia 

Opis

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały posiadają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług fachowych w teorii usług, a także zdefiniowaniu, klasyfikacji i charakterystyce kategorii usług fachowych. W rozdziale drugim omówiono koncepcję sieci w naukach o zarządzaniu, zdefiniowano i podano klasyfikację sieci międzyorganizacyjnych i opisano zjawisko usieciowienia w sektorze usług. W trzecim rozdziale zaprezentowano paradygmaty koncepcji marketingu w usługach profesjonalnych. W rozdziale czwartym zaprezentowano cele, założenia i metody zaimplementowane w badaniach konsumentów jednostkowych i jednostek usług fachowych.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.