Motywowanie
Jednym z twoich najważniejszych obowiązków jako menedżera jest motywowanie pracowników do jak najlepszej pracy. Menedżerowie, którzy kreujeją satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy, ograniczają fluktuację kadr, jednocześnie powiększając produktywność i jakość.
W tej książce Brian Tracy, ekspert w zakresie sukcesu, korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, ukazuje 21 prostych do opanowania i sprawnych metod powiększenia skuteczności zarówno pojedynczych osób, jak i zespołów. Wyjawia, jak:
- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań,
- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju,
- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu,
- ograniczać obawę przed porażką i powiększać pragnienie podejmowania się zadań,
- eliminować przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego,
- zapewniać opinię zwrotną konieczną do osiągnięcia sukcesu.
I dużo więcej!
Brian Tracy jest jednym z najlepszych fachowych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z zróżnicowanych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji.
Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i przypasowane do różnorodnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
bezpłatny fragment: