Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne - Mariusz Trojanowski
Cechy produktu
ISBN 9788363962289
Autor Mariusz Trojanowski
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Ilość stron 291
Rok wydania 2013
Opis
Handel detaliczny - równocześnie na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Powyższe stwierdzenie wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości.Temat, który jak do tej pory, stanowczo w Polsce, nie doczekał się wielu badań, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujące, szczególnie jeśli uwzględni się nieraz podkreślaną w literaturze marketingowej rolę postaw konsumenckich w kształtowaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesłanki w pełni uzasadniają konieczność podjęcia na polskim gruncie badań ukierunkowanych na ocenę postaw klientów wobec handlu wysyłkowego i czynników determinujących ich zmiany. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest monografia
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.