Menu

Program lojalnościowy

Cechy produktu

  • ISBN 9788365648860 
  • Autor Urszula Chrąchol-Barczyk 
  • Wydawnictwo edu-Libri 
  • Ilość stron 120 
  • Rok wydania 2018 

Opis

Książka stanowi nieprzeciętne narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dojrzeć trendy i rozwiązania, jakie współcześnie proponują programy lojalnościowe swoim uczestnikom.

Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka gromadzi także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia i wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.