Menu

Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

Cechy produktu

  • ISBN 9788381750400 
  • Autor Wojciech Budzyński 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2019 

Opis

PR nie ma ostatnio korzystnej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a niejednokrotnie z tzw. Czarnym PR-em. Zarazem marki, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność sprawnego komunikowania się z klientami oraz obywatelami.

I o tym właśnie jest książka.Celem autora jest podanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations i wizerunku firm. Książka ma formę funkcjonalnego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą i innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego, a także innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku.Działania public relations cały czas się zmieniają, ponieważ zmieniają się media.

rewolucyjne okazało się rozpowszechnienie internetu, a później portali społecznościowych. Sprowadzenie public relations do przedsięwzięć wykonywanych wyłącznie w internecie byłoby jednak nieporozumieniem.

Nie sprawdziły się prognozy,tradycyjny PR się kończy. Rację natomiast mieli ci, którzy wskazywali na potrzebę synergii między klasycznymi technikami PR a nowymi mediami.Książka pozwoli nie tylko pogłębić wiedzę na temat technik public relations, ale także poznać zasady funkcjonalnego działania.

Zawarte są w niej informacje na temat współpracy z mediami, dziesiątki technik radzenia sobie z nieprzystępnymi pytaniami dziennikarzy i zasady przygotowywania tworzyw prasowych; dodatkowo omówiono działania, jakie trzeba podjąć w odniesieniu do wydawnictw firmowych i organizacji imprez firmowych, zasady zawierania umów sponsorskich, zastosowania internetu i radzenia sobie z sytuacją kryzysową w celu ochrony wizerunku marki.

zastosowanie w książce schematów i rysunków pomaga w prędkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. ***Dr Wojciech Budzyński – autor jednej z pierwszych książek na temat public relations w języku polskim.

Od ponad 30 lat zajmuje się problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych, a także kształtowania wizerunku firm. Prowadzi z tego zakresu wykłady w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a także szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm.

Doświadczenie zdobywał jako dyrektor sporego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca ministra gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Prowadził negocjacje handlowe na wszystkich siedmiu kontynentach.

Jest autorem ponad 50 książek, wydanych w kraju i za granicą.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.