Menu

Siła narracji marketingowej

Cechy produktu

  • ISBN 9788380878488 
  • Autor Sebastian Hejnowski;Mirosław M. Bujko 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2019 

Opis

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego wykorzystania. Autorzy nie zapomnieli również o praktycznych przykładach.

Obydwaj posiadają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem charakterystycznym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty.

Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny towar. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy posiadają niemało wspólnych obszarów.Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje.

Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się zastosować w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się doskonale wpływać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej.

Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy za pomocą językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, iż odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, żeby rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem.

Chcecie je poznać? Odpowiedzi wyszukacie w książce.***Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations.

Jest jeszcze prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki.

Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski, a także scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych.

Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim mieczem.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.