Menu

Strategia błękitnego oceanu

Cechy produktu

  • ISBN 9788377469507 
  • Autor W. Chan Kim, Renee Mauborgne 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2015 

Opis

rozszerzone wydanie światowego bestsellera - dzisiaj z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków

Ten światowy bestseller, genialnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

„Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, iż trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, lecz ze stworzenia „błękitnego oceanu” – niewykorzystanej dotąd poprzez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której realny jest wzrost.

Książka „Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, aby konkurencja stała się nieistotna, a także demonstruje reguły i narzędzia do wykorzystania poprzez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.

Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym klasyczne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.


darmowy fragment:

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.