Uczyć, czy nauczyć? - Barbary Megersy prezentuje prekursorskie metody wprowadzania słownictwa obcojęzycznego, które były testowane na własnych dzieciach. Autorką książki jest doświadczony nauczyciel języka niemieckiego i angielskiego z długoletnim stażem pracy w szkołach publicznych oraz szkołach językowych. Z sukcesami udziela korepetycji we własnej szkole językowej. Z zamiłowania jest nauczycielem języków obcych. Mąż obcokrajowiec, który nieprzeciętnie mówi po polsku, ponadto podsuwał pomysły jak produktywnie nauczyć języka obcego, ponieważ sam musiał nauczyć się mówić płynnie po polsku.
Autorka zawsze starała się szukać metod i sposobów, by jak najprościej i efektywnie nauczyć języka obcego. Aktualnie naucza już drugie pokolenie, którego rodzice wspominają efektywne pionierskie metody nauczania i chcą, żeby ich dzieci ponadto w ten sposób przyswoiły język obcy. Autorka czerpie olbrzymią satysfakcję w momencie, gdy widzi jak jej kursanci porozumiewają się z obcokrajowcami i unosiją swoje oceny w szkole publicznej.
gratisowy fragment: