Menu

Zarządzanie wartością z klientem

Cechy produktu

  • ISBN 9788326435942 
  • Autor Kazimierz Rogoziński 
  • Wydawnictwo Kluwer SA Wolters 
  • Ilość stron 440 
  • Rok wydania 2012 

Opis

W książce Zarządzanie wartością z klientem autor dowodzi zasadności tezy,osiągalne jest niwelowanie zwiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza pomiędzy ekonomią a humanistyką. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonując,możliwe jest przezwyciężenie występującego powszechnie, rozłącznego traktowania wartości, kiedy to wartość (dla) klienta przeciwstawiana jest wartości (dla) przedsiębiorstwa. Tyleż oryginalna, co prowokacyjnie sformułowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych założeniach dotyczących: godności systemowej (rzeczywistość jest wielowymiarowa), pełni semantycznej (wartość odsyłająca do konwencjonalnej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowości (nieodzowność wspomagania antropologicznego nauk społecznych). Sytuując omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwołuje się równocześnie do ich odpowiedników w rzeczywistości społeczno-gospodarczej, zwłaszcza tej, która jest najbliższa człowieka. Są nią oczywiście usługi. Wnikliwa analiza i dogłębna znajomość tychże pozwalają z działalności usługowej wyprowadzić koncepcję relacyjnej konstelacji wartości. W interpretacji autora staje się ona realnym łącznikiem między ekonomią a aksjologią, zaś działalności usługowej przydaje nowego znaczenia.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.