Manu
Adres główny
Dębowa 31
65-124 Zielona Góra
Tel.: 68 422 84 04
E-mail: info@eobuwie.pl
Traf
Wojska Polskiego 3 / 2
65-077 Zielona Góra
Tel.: 068 4578812
Województwo: lubuskie
Allegra - Galeria Grafitt
Bohaterów Westerplatte 24
65-074 Zielona Góra
Tel.: 068 457 88 10
Województwo: lubuskie

eobuwie.pl - Opinie klientów

  • 3miesiace temu zakupilam obuwie tommy hilfiger baleriny.po 3miesiacach uzytkowania buty doslownie rozlecialy sie.podeszwa cala popekala,kratka pod pieta zapadla sie,szwy popekaly.wyslalam wiec obuwie sadzac ze firma naprawi je i dalej bedemogla je uzytkowac.po14dniach kalendarzowych firma poinformowala mnie ze obuwie zostalo wyslane do producenta i ich nie obowiazuje 14dniowy okres na rozpatrzenie reklamacji a 20dniowy!po 23dniach otrzymalam paczke z balerinami.niestety obuwie nie zostalo na prawione a bardziej zniszczone.rzekomy pseudo rzeczoznawca wycial kawalek podeszwyi wkleil kawalek plastiku opisujac ze naprawil obuwie. http://www.fotosik.pl/u/kochana1989.
    ★☆☆☆☆ | 2012-09-20 12:52:18
  • Opinia o sklepie internetowym jest miarodajna, jeśli dotyczy sposobu załatwienia reklamacji, gdyż każdy sklep jest dobry, dopóki nie trzeba „upomnieć się o swoje”. Niestety, sklep eobuwie.pl (P.H. Traf Sp. J.) jest firmą, przed którą absolutnie należy ostrzegać potencjalnych klientów. Zamówiłem w tym sklepie obuwie marki Converse. Przysłano mi egzemplarz niepełnowartościowy (jedna z dziurek na sznurówkę nie była zanitowana). Obuwie odesłałem 8 lutego, opisując wadę i zaznaczając, że żądam wymiany obuwia na pełnowartościwe. Firma zamiast wymienić obuwie, odesłała je do dystrybutora Converse, podając nieprawdziwy powód reklamacji („wypadła górna część nitu” – nic nie wypadło, nie było tego od początku). Na rozpatrzenie reklamacji czakałem miesiąc. Buty zostały „naprawione” – założono niesetetycznie nit w innym kształcie i kolorze, który dodatkowo przecinał sznurówkę. Buty musiałem więc odesłać ponownie. Po raz kolejny odmówiono mi wymiany na pełnowartościowy egzemplarz. Po dwóch miesiącach od odesłania obuwia do reklamacji (2 kwietnia) zwrócono mi koszt zakupu obuwia, jednak odmówiono pokrycia kosztów moich wysyłek w ramach reklamacji. Podsumowując, butów nie mam, straciłem kilkadziesiąt złotych na dwukrotne odsyłanie butów do sklepu i niezliczone telefony, bez których w ogóle nie dało się sprawy pchnąć do przodu.
    ★★★☆☆ | Piotr | 2010-04-06 16:22:12
  • Rewelacyjny sklep, zwłaszcza pod kątem bogactwa oferty. Świetna instrukcja jak mierzyć stopę - nie ma mowy o pomyłce przy wyborze rozmiaru. Moim zdaniem sklep wzorcowy, wiedzą jak dbać o klienta.
    ★★★★★ | lepsza_ja | 2009-10-22 14:08:56