Menu

Gra WSIĄŚĆ DO POCIĄGU Dookoła Świata 2 mapy

Cechy produktu

  • Producent Rebel 

Opis

GRA PLANSZOWA WSIĄŚĆ DO POCIĄGU DOOKOŁA ŚWIATA Nowa bardziej rozbudowana samodzielna gra familijna z dwoma mapami! Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata przenosi znaną wszystkim grę na nowe terytoria! Tym razem będziemy podróżować dookoła świata i poprzez wielkie Jeziora Ameryki Północnej, co oznacza szlaki wodne - tak więc przygotujcie się na podróż pod żaglami! Zawartość pudełka:
  • 1 dwustronna plansza - 2 mapy (Świat / obfite Jeziora)
  • 165 kolorowych wagonów (po 33 niebieskie, czerwone, zielone, żółte i czarne)
  • 250 barwnych statków (50 w każdym kolorze)
  • 140 kart transportu (80 kart wagonów i 60 kart statków)
  • 120 kart biletów (65 dla mapy Świata, 55 dla znacznych Jezior)
  • 15 portów (3 w każdym kolorze)
  • 5 znaczników punktacji
  • Autor: Alan R. Moon
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata wprowadza nowy składnik do znanej wszystkim mechaniki, poczynając od dwóch osobnych talii barwnych kart - statków i pociągów. Trzy karty każdego typu są odkrywane na początku gry i, gdy gracz dobierze karty, kolejne są odsłaniane z talii, którą ten gracz wybierze. Nowością są karty biletów, które pokazują kilka miast. Jeśli graczowi uda się zbudować sieć połączeń precyzyjnie odzwierciedlającą tę na karcie, uzyskuje on więcej niż punktów aniżeli przy połączeniu tych miast w dowolny inny sposób. Ponadto każdy z graczy startuje z trzema portami. Wybudowanie ich daje dopełniające punkty zwycięstwa zależne od posiadanych biletów, lecz każdy port niewybudowany odbiera 4 punkty zwycięstwa. Prostota zasad połączona z przyjemnością, jaką dostarczają kolejne partie sprawi, że Wsiąść do pociągu stanie się pozycją obowiązkową przynajmniej kilku wieczorów tygodniowo, a liczba rozegranych partii szybko będzie liczona w dziesiątkach. Gra jest ładnie wyprodukowana i pasuje na upominek. Na czym to polega? Tak jak we wszystkich innych grach tej linii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych istotników pociągów i statków. Działania te zezwalają na im gromadzenie punktów zwycięstwa. W momencie gdy dowolnemu z graczy pozostało tylko 6 albo mniej niewykorzystanych pokaźników, każdy z graczy dysponuje jeszcze dwiema turami, po czym gra się kończy. W tym momencie, jeśli graczowi udało się zbudować nieustanną trasę między wyszczególnionymi przez posiadaną kartę miastami, gracz dostaje dopełniające punkty zwycięstwa za zrealizowany bilet. Jeśli nie - gracz odejmuje skrupulatnie taką liczbę punktów od aktualnego wyniku. Dlaczego pokochasz tę grę
  • To rewelacyjna sugestia dla osób, które dopiero zaczynają swoją zabawę z planszówkami. Ilość zasad, które należy poznać na początku jest niewiele znacząca, a z każdą kolejną partią nasze rozgrywki stają się ciekawsze.
  • Łatwe do przyswojenia zasady pozwalają zasiąść do gry nowym graczom, zaś liczne świeże rozwiązania gwarantują, iż gracze znający poprzednie odsłony "Wsiąść do Pociągu" także będą zadowoleni z rozgrywki.
Gra została laureatem nagrody Zwycięzca International Gamers Award (2005) i wielu innych nagród. UWAGA! Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata to samodzielna gra, do której nie jest wymagane posiadanie żadnej z poprzednich części kolekcji.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.