Menu

APLIKACJE 3D PRZEWODNIK PO HTML5 WEBGL I CSS3 (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788324696680 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tony Parisi 
  • Wydawnictwo HELION 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2015 

Opis

Twój przewodnik po grafice 3D w HTML! Do niedawna wywietlanie progresywnej grafiki 3D w oglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek i poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! dzisiaj możesz wykorzystać niesamowite możliwoci tego duetu, aby zaskoczyć użytkowników niebanalnymi efektami 3D! Ta wyjątkowa książka pozostała w całoci powięcona włanie zagadnieniom związanym z grafiką 3D w przeglądarce internetowej. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak użyć API WebGL do renderowania trójwymiarowej grafiki w czasie rzeczywistym. W kolejnych rozdziałach poznasz bibliotekę języka JavaScript Three.js, która w zasadniczy sposób upraszcza życie programisty. Dane zawarte w dalszych rozdziałach pozwolą Ci skorzystać z progresywnych efektów w CSS3 i tworzyć animacje trójwymiarowe. Zaznajomisz się także z detalami tworzenia aplikacji dla maszyn mobilnych. Twoją uwagę z pewnocią przykuje przegląd narzędzi do tworzenia trójwymiarowych modeli i animacji zarówno tych tradycyjnych, jak i tych online. Książka ta jest perfekcyjną lekturą dla wszystkich deweloperów chcących wzbogacić swój warsztat o komponenty grafiki 3D. Dzięki tej książce:
  • zapoznasz się z podstawami teorii dla grafiki 3D
  • poznasz API WebGL
  • wykorzystasz bibliotekę Three.js w codziennej pracy
  • odkryjesz narzędzia przydatne w codziennej pracy
  • jeszcze bardziej uatrakcyjnisz Twoją stronę
Poznaj potencjał HTML5 w zakresie grafiki 3D! "Tony Parisi od samego początku wiedzie prym w dziedzinie przełomowych rozwiązań zezwalających zagościć interaktywnym aplikacjom trójwymiarowym w internecie. Jego nowa książka mieści dogłębne dane na temat tych oraz tworzenia innowacyjnych trójwymiarowych aplikacji naprawdę działających w obecnie dostępnych przeglądarkach". - Neil Trevett, wiceprezes ds. Treści przenośnej w firmie NVIDIA i prezes organizacji Khronos Group

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.