Menu

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów - Brad Nunnally, David Farkas (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328340695 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brad Nunnally 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2018 

Opis

UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i zapotrzebowania biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to wyjątkowo ważny cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania towarów są uważane za niełatwe, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.

Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zapoznania się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym produktywnie zrealizujesz program przydatnych badań.

Książkę podzielono na cztery części: niedługie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Niedługie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, niewątpliwie pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.

W tej książce wynajdziesz pomiędzy innymi:

Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
Metody współpracy z uczestnikami badań
Analizę zgromadzonego materiału badawczego i formułowanie wniosków
UX: użytkownik pokocha to „coś"!
Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.

Brad Nunnally niejednokrotnie wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.

David Farkas współpracował z firmami o przeróżnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Stwarzał między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.
Przedsprzedaż
Realizacja zamówień od 2018-03-09

Podtytuł: praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych towarów
ISBN: 9788328340695
Kod paskowy: 9788328340695
Autorzy: Brad Nunnally, David Farkas
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20367
ilość stron: 216
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 17.0x24.0cm
Głębokość (mm): 12
Waga: 0.364
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.