Menu

Bawimy się, programując w scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier - AL SWEIGART (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788301196462 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Al Sweigart 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 262 
  • Rok wydania 2017 

Opis

Scratch, barwny język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania", jest stosowany poprzez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go przez tworzenie niezwykłych gier!
Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!
Każda gra zawiera dostępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz jedynie trochę kodu.
Nauczysz się kreować takie gry, jak:
·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®
·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®
Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to nadzwyczajna zabawa!

Podtytuł: Nauka programowania poprzez tworzenie niezwykłych gier
ISBN: 9788301196462
Kod paskowy: 9788301196462
Autorzy: Sweigart Al
Wydanie: 1
Rok wydania: 2017
Kod wydawcy: 20411
liczba stron: 262
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 16
Waga: 0.5
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.