Menu

Młodzi giganci programowania. Scratch - Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka (opr. broszurowa)

Cechy produktu

  • ISBN 9788328343368 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 149 
  • Rok wydania 2018 

Opis

Nauka programowania? Ze Scratchem to nic skomplikowanego!
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... Chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to należycie trafiłeś!

Scratch to wyśmienite narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch upraszcza rozpoczęcie nauki i zezwala na szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie gratisowym.

Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch prędko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym nadzwyczajną przygodę!

Ta publikacja spełni oczekiwania równocześnie w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część mieści nad wyraz staranny opis środowiska, a druga to nieprzeciętne pomysły na rozbudowane gry komputerowe.

komponenty środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
wykorzystywanie i edycja postaci, kostiumów, a także teł
Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
użyteczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
Zacznij programować już dziś i szybko opracuj swoją pierwszą grę komputerową!
Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą markę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.
Sebastian Langa jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Programowaniem interesował się już w gimnazjum. Uczestniczył w konkursach informatycznych dla gimnazjalistów LOGIA. Swoje zainteresowania rozwijał na studiach na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Zawodowo zajmuje się programowaniem w języku C# (.NET). Interesuje się nowinkami ze świata techniki oraz sportem.
Dawid Leśniakiewicz jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od kilku lat zawodowo zajmuje się programowaniem gier i aplikacji na urządzenia przenośne z systemami Android i iOS. Jest współtwórcą szkoły Giganci Programowania, w której pracuje jako nauczyciel.
Piotr Pełka ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Programowaniem interesuje się od najmłodszych lat — już w gimnazjum programował w języku Visual Basic. Zawodowo pracuje jako programista.NET (C#, ASP.NET). Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w niewiele znaczących start-upach, jak i w korporacjach. Jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Uwielbia pracę z dziećmi i testowanie nowinek ze świata IT.

ISBN: 9788328343368
Kod paskowy: 9788328343368
Autorzy: Kulesza Radosław, Langa Sebastian, Leśniakiewicz Dawid
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20367
Miejscowość: Gliwice
ilość stron: 192
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.19.0
Format: 16.0x23.0cm
Głębokość (mm): 7
Waga: 0.302
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.