Menu

Tworzenie aplikacji iOS (opr. miękka)

Cechy produktu

  • ISBN 9788324633319 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kristofer Layon, Łukasz Suma (tłumaczenie) 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2011 

Opis

Twórz interesujące, zgodne ze standardami WWW aplikacje na urządzenia iPhone, iPod touch i iPad!
  • Jak używać kodu HTML, fasonów CSS i języka Java Script w projektowaniu natywnych aplikacji?
  • Jak korzystać z możliwości obiektowej platformy NimbleKit?
  • Jak wizualizować, planować, projektować i dystrybuować aplikacje iOS?
Są z nami praktycznie wszędzie. W trakcie zakupów, jazdy samochodem, podczas joggingu... a choćby na basenie. Zmieniły nasz sposób pozyskiwania danych, poszukiwania rozrywki i komunikacji ze światem. Dzięki urządzeniom takim jak iPhone czy iPad możesz w jednej chwili sfotografować niezwykłą scenę i rozesłać zdjęcie wszystkim znajomym, by potem wspólnie wymieniać na jego temat opinie, równocześnie sprawdzając prognozę pogody i to, jak daleko jesteś od celu, do którego zmierzasz... Możliwości mobilnych aplikacji pracujących pod kontrolą iOS ogranicza dziś wyłącznie ludzka wyobraźnia! Jednak nic nie przemawia do niej tak, jak twarde informacje: jedynie do połowy 2010 roku sprzedanych zostało ponad 85 milionów sprzętów pracujących w tym systemie, a w iTunes App Store przystępnych było ponad 250 tysięcy aplikacji... Pobranych ponad 15 miliardów razy! Oto książka poświęcona projektowaniu atrakcyjnych, zgodnych ze standardami sieciowymi aplikacji działających pod kontrolą systemu iOS... Aplikacji, które można udostępniać lub sprzedawać za pośrednictwem iTunes App Store. Podręcznik stanowi idealne wprowadzenie w świat kodu HTML, stylów CSS i języka Java Script, z którymi zaprojektujesz niezawodne natywne aplikacje, działające na iPhone...ach, iPodach touch i iPadach. Dzięki niemu nauczysz się korzystać z platformy obiektowego C (o nazwie NimbleKit). Platforma ta jest linią bibliotek komponentów umożliwiających tworzenie programów przy pomocy obiektowego języka C, bez konieczności samodzielnego pisania jakiegokolwiek kodu. Książka ta jest w dodatku wszechstronnym przewodnikiem po kwestiach wizualizowania, planowania, tworzenia i dystrybucji aplikacji iOS, a także szczegółową instrukcją projektowania zróżnicowanych aplikacji. Z tej niezwykłej książki dowiesz się m.in., jak samodzielnie:
  • pobrać i zainstalować darmowe oprogramowanie do tworzenia aplikacji iOS
  • używać środowiska Xcode do zarządzania zasobami projektu, testowania aplikacji i pakowania plików binarnych
  • implementować standardowe komponenty i działania iOS w celu zapewnienia użytkownikom sprzętów producenta Apple interfejsu zgodnego z ich kryteriami, a także przyzwyczajeniami
  • poprawiać projekty swoich aplikacji dzięki możliwościom oferowanym przez języki HTML5 i CSS3
  • kreować konkretne podstawy do tworzenia aplikacji WWW, które mogą być stosowane na innych smartfonach i urządzeniach mobilnych
  • projektować treści tekstowe, graficzne, audio i video, dedykowane do prezentacji na sprzęcie mobilnym

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.