Menu

Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal - Piotr Besta

Cechy produktu

  • ISBN 8371976801 
  • Autor Piotr Besta 

Opis

Książka "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero początkujących swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać perfekcyjnie znające Turbo Pascala. Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął na pewno stworzyć własną, nadzwyczajną grę. Dzięki tej książce osoby te będą mogły spełnić swoje marzenia w fachowy sposób. Rozpoczynając czytanie książki nie musisz podsiać doświadczenia w pisaniu programów, wszelkiego dowiesz się, czytając kolejne rozdziały, a skatalogowana wiedza oraz doświadczenie pozwoli na prędkie rozpoczęcie samodzielnych prac nad dowolną grą. Książka w detalowy sposób wyjaśnia proces i sposoby wyświetlania grafiki w grach, tajemnice, a także sztuczki w nich wykorzystane.
  • Poznasz techniki wprawiania w ruch grafiki dwu- i trójwymiarowej.
  • Nauczysz się tworzyć grafikę spotykaną w grach rodzaju RTS i FPP.
  • Poznasz podstawy prędkiego języka programowania, jakim jest Assembler.
A po ukończeniu książki śmiało będziesz mógł przystąpić do tworzenia takich gier jak Settlers, Quake, Dune, StarCraft, Descent i im podobnych. Musisz jednak wykazać się niebywałą determinacją i poświęceniem -- i tego między innymi nauczy cię ta książka.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinie

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.