Manu
Adres główny
Botaniczna 24/2
60-586 Poznań
Tel.: 061-8225232
Fax: 061-8225232
E-mail: sklep@jello.pl
Punkt Odbiorów Poznań
Botaniczna 24/2
60-586 Poznań
Tel.: 61 822 52 32
Województwo: wielkopolskie
Poznań
Botaniczna 24
60-586 Poznań
Tel.: 61-8225232
Województwo: wielkopolskie

Jello.pl - Opinie klientów

  • Polecam zakupy w tym sklepie, pulsometr otrzymałam błyskawicznie w bardzo korzystnej cenie
    ★★★★★ | 2014-04-09 08:38:53
  • Ja zamówiłam drukarkę i właśnie ją dostałam i przetestowałam :) czekałam dwa tygodnie od złożenia zamówienia. Rzeczywiście przez ten czas nie dostawałam żadnych informacji o realizacji mojego zamówienia, pierwszy mail dostałam od firmy kurierskiej. W opisie produktu nie było wskazane, że oprogramowanie drukarki jest tylko w języku niemieckim, ale było przy innych modelach, więc spodziewałam się tego. Udało mi się zaoszczędzić około 200zł w porównaniu z innymi sklepami. Polecam, jeśli nie jesteś w gorącej wodzie kąpany i nie wymagasz zasypywania mailami z cyklu "co aktualnie robi moja paczka" ;)
    ★★★★☆ | 2013-12-06 23:59:18
  • Zakupy udane , świetne słuchawki AKG k550 kupiłem w bardzo konkurencyjnej cenie- miałem wcześniej obawy gdyż cena była średnio o ponad 100pln niższa od innych sklepów, ale po rozpakowaniu przesyłki wszelkie wątpliwości zniknęły - słuchawki byłu orginalnie zapakowane, dodatkowo zafoliowane i zabezpieczone w trakcie transportu. Szczerze polecam.
    ★★★★★ | 2013-10-21 21:07:55
  • OSZUŚCI I ZŁODZIEJE! Zamówionego towaru jak nie było tak nie ma. na telefony i maile nikt nie odpowiada! ODRADZAM!!!!
    ★☆☆☆☆ | 2013-09-04 12:58:53
  • NEGATYWNA - 15.08.2013 zóżyłem zamówienie nr.3068. Od tego czasu mimo obietnic mailowych brak towaru, obecnie telefony milczą, na maile nie odpowiadają. Czekam na zwrot pieniędzy , a jak ich nie dostanę za 3 dni chcę zgłosić na Policji odszustwo.
    ★☆☆☆☆ | 2013-08-26 11:07:00
  • Właśnie otrzymałem od Państwa drukarkę. Po rozpakowaniu i uruchomieniu zorientowałem się że najnormalniej w świecie zostałem przez Państwa oszukany. Specjalnie zakupiłem drukarkę od Państwa ze sklepu internetowego zamiast Allegro gdyż nie chciałem drukarki w wersji niemieckiej. Każdy inny sprzedawca zaznaczał to jasno i wyraźnie w ofercie jeśli sprzęt był z niemieckiej dystrybucji. Zdecydowałem się sporo dopłacić by zakupić drukarkę od Państwa gdyż oczywistym dla nie było że sprzęt kupowany w sklepie pochodzi z polskiej dystrybucji (zwłaszcza że nigdzie nie zaznaczyliście że jest inaczej). Niestety od tygodnia do firmy Jello nie da się dodzwonić i na poniższego maila także nie raczyli odpowiedzieć w żaden sposób. KOMPLETNIE NIE POLECAM, ZOSTAŁEM OSZUKANY. Żałuję że nie kupiłem na allegro, miałbym narzędzie do dochodzenia moich praw, teraz mogę co najwyżej napisać komentarz :(
    ★☆☆☆☆ | 2013-08-02 22:45:37
  • Kupiłam nowy nawyliżacz powietrza Boneco , taniej o 40% niż w polskich sklepach. Zgodnie z obietnicą telefoniczną towar otrzymałam w ciągu 3 dni. Szczerze polecam sklep Jello.pl.
    ★★★★★ | 2013-01-09 11:24:00
  • STANOWCZO ODRADZAM. Do sprzedaży są pierwsi, lecz gdy przyszło mi realizować czynności reklamacyjne w związku z wadliwym towarem zaczęły się schody. Zaniosłem sprzęt do autoryzowanego serwisu SONY w Warszawie, gdzie powiedziano mi że przysługuje mi wymiana towaru na nowy. Z odpowiednią decyzją serwisu wysłałem towar uprzednio uzgadniając to mailowo z jello. W Sony mi powiedziano że to nie będzie trwało długo... pismo od nich miało upoważnić ich do wysłania mi nowego towaru. Jello wysłało towar (mimo załączonej opinii) do innego serwisu żeby samemu sprawdzić sprzęt. Po ponad 2 miesiącach braku odzewu zadzwoniłem do jello, gdzie powiedziano mi że towar jest u jakiegoś dystrybutora i że nie dowiem się co się z nim dzieje itp bo to tajemnica handlowa. Próbowano mi też wmówić że dostałem jakąś informacje o tym że wysyłają "gdzieś" mój produkt. Druga decyzja - zwrot pieniędzy którego do dzisiaj się nie doczekałem, a minęło już ponad 5 miesięcy. Olewanie przez tą firmę maili to recydywa, nie odpisywanie na GG tak samo. JUŻ WIESZ DLACZEGO WARTO ZAPŁACIĆ PARĘ ZŁOTYCH WIĘCEJ?
    ★☆☆☆☆ | 2013-01-09 09:52:11
  • Uwaga na ten sklep. Sprzedają podróbki renomowanych firm, które szybko się psują i karzą się zwracać z reklamacją do serwisów. Właśnie w serwisie wypływa sprawa podróbek. Brak jest jakiejkolwiek komunikacji ze sklepem, chociaż na ich stronie wszystko pięknie wygląda. Te pozytywne opinie to chyba wystawiane przez ich pracowników. Negatywne opinie na ich temat są jak najbardziej wiarygodne.
    ★☆☆☆☆ | 2012-12-22 06:32:34
  • Nie polecam! Od zamowienia do doreczenia przesylki uplynelo 16 dni. Choc mialo byc do 5 dni roboczych, a towar byl dostepny w magazynie. Kontakt z firma tylko od pon do pt do 15.
    ★★☆☆☆ | 2012-08-07 20:33:36
  • Przed zakupem obiecywali dostawę do tygodnia, później okazało się, że nie mają towaru. Po dwóch tygodniach od zakupu złożyłem rezygnację z zamówienia podając dane do przelewu, niestety mija kolejny tydzień i brak pieniędzy i towaru, masakra jakaś zgłaszam oszustwo do organów ścigania
    ★★☆☆☆ | 2012-06-29 19:34:32
  • 2010-05-10. Witam Wszystkich zastanawiających się na złożeniem zamówienia sklepie Jello. 1. Księgowość wątpliwa. 2. Brak bezpośredniego kontaktu. 3. Duże opóźnienia w realizacji dostawy. 4. Towar niesprawdzany przed wysyłką czy działa. 5. Odesłałem towar prze upływem 10 dni – ani towaru ani pieniędzy (upłynęło 2 miesiące). Zastanawiam się skąd te pozytywne opinie, chyba od pracowników sklepu.
    ★★☆☆☆ | reminkton | 2012-05-10 16:47:40
  • Sklep o profesjonalnym podejściu do klienta, cały czas na bieżąco byłem informowany o przebiegu zakupu, o zmianie modelu - na lepszy :) , o wysyłce i kwocie pobrania. Polecam.
    ★★★★★ | Karol | 2012-01-18 15:25:10

Aktualnie sklep nie posiada produktów.

Co teraz?